Ha már egy ideje Te is az ékszerkészítés művészetének varázslatos világában élsz, nyilván szeretnéd megmutatni magadat a Nagyvilágnak és profitálnál abból, amit szenvedélyesen szeretsz csinálni.

 

Biztosan nem lepünk meg, ha kijelentjük: a modern digitális korunkban a kézműves ékszerek piaca (is) egyre inkább az online térbe helyeződik át. Nos, jó, ha tudod, a Facebook hirdetések kifejezetten a malmodra hajthatják a vizet a célod elérésében! Ezek a hirdetések lehetővé teszik, hogy célzottan érj el valóban potenciális vásárlókat, akik részéről tényleges érdeklődést várhatsz az egyedi és kézzel készített csodáid iránt. Az egyik legnagyobb közösségi médiás platform algoritmusainak köszönhetően ugyanis pontosan a célközönségedet szólíthatod meg, a saját hangodon, a saját stílusodban.

 

A Facebook a márkád erősítésében is nagy szerepet vállal, a színvonalas hirdetések révén pedig igazi közösséget építhetsz ki, nem beszélve arról, hogy itt élesben kaphatsz azonnali, őszinte visszajelzéseket arról, amit képviselsz. A hirdetések eredményességét pontosan követheted, így folyamatosan finomíthatod a stratégiádat, ha az szolgálja a célodat.

A Facebook hirdetés létrehozása mellett viszont szükséged lesz egy átfogóbb online támogatásra is, ez pedig a SEO.

Célozd meg a csillagokat a keresőoptimalizálással – max a Holdon landolsz!

Ahhoz, hogy a kézműves termékeid híre minél több emberhez eljusson, nem elég csak a Facebookon hirdetni. A keresőoptimalizálás, avagy a SEO kardinális szerepet tölt be e tekintetben. Egy jól optimalizált weboldal ugyanis segít abban, hogy a Google keresőben előkelő helyen jelenjen meg a honlapod, webshopod, ezáltal növelve az organikus látogatottságot. Az online tér hatalmas, ezért könnyű elveszni – de nem akkor, ha a kezedet egy vérbeli profi keresőoptimalizálás tanácsadó fogja. Ő az a szakember, aki komoly, átfogó tudással rendelkezik a témában, ismeri a keresőoptimalizálás lehetséges eszközeit, stratégiáit, mindig képben van a SEO világának folyamatos változásával – egyszóval ugyanolyan mestere a szakmájának, mint amilyen Te vagy a sajátodnak.

Relevancia, relevancia és még több relevancia!

Fordítsunk kicsit a nézőponton: Te, mint felhasználó, milyen kritériumok mentén szavazol bizalmat egyik vagy másik kereskedőnek, szolgáltatónak? A tapasztalatok azt mutatják, a megbízhatóság és relevancia kardinális pontja a megrendelő és a szolgáltató közötti interakciónak. De hogyan lehetsz releváns a digitális világban? A SEO egyik legnagyszerűbb, legsokoldalúbb eszközének, a linképítésnek hála – ugyanis minél több magas minőségű weboldal hivatkozik vissza Te oldaladra, annál magasabb helyezést érhetsz el a keresőmotorok „szemében”. A minőségi linképítés tehát növeli a weboldalad hitelességét és láthatóságát, ami közvetve segíti az ékszereid értékesítését.

Finomra hangolt online jelenlét – maxold ki a lehetőségeidet

Az igazán kielégítő eredmény pedig akkor születik meg, amikor a fenti lehetőségeket összehangolod: míg a Facebook hirdetések segítenek gyorsan elérni a célközönségedet, addig a SEO hosszú távú jelenlétet és láthatóságot biztosít a kézműves termékeidnek.